کاور رادیاتور از جنس فلز

کاور رادیاتور از جنس فلز : سبک های بسیاری برای طراحی داخلی منزل وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین آن سبک مدرن است. این سبک به طور معمول برای منازل کوچک آپارتمانی استفاده می شود. کاورهای شوفاژ  سبک مدرن در عین سادگی زیبایی حیرت انگیزی دارد. سادگی در طراحی، به معنای استفاده از خطوط صاف و مستقیم و عدم استفاده از جزئیات اضافی می باشد. فلزات درخشان و براق همچون استیل و کروم یکی از عناصر پرکاربرد در سبک زیبای مدرن می باشند. کاور رادیاتور از جنس فلز جزو محصولاتی است که برای استفاده در سبک مدرن گزینه ی بسیار مناسبی به حساب می آید چرا که دارای طراحی ساده ای بوده و از جنس فلز است. این کاور قیمت مناسبی دارد و از رنگ های پودری برای ارتقای جنبه ی زیبایی آن استفاده می کنند. در ادامه قصد داریم در خصوص دلایل استفاده از کاور رادیاتور صحبت نماییم:


دلایل استفاده از کاور رادیاتور در منزل


همانطور که می دانید امروزه افراد بیشتر از گذشته به زیبایی فضای داخلی و دکوراسین منزل خود اهمیت می دهند. شوفاژها و رادیاتورها تجهیزات گرمایشی بسیار کاربردی ای هستند که علی الرغم بااهمیت بودنشان جلوه ی زشت و نازیبایی به فضای درون می دهند و به همین علت باید فکری در خصوص این موضوع نمود.

از آنجایی که به هیچ عنوان امکان حذف و یا جابه جایی آن ها وجود ندارد می توان با کاور رادیاتور تا حدودی آن را پنهان کرد و طرح زیبا و جالبی به آن داد. صدای شوفاژ و رادیاتورها در منزل برای برخی از افراد آزاردهنده است. کاور شوفاژ وود تک  قادرند که صدای رادیاتور و شوفاژ را کاهش داده و آرامش ایجاد نمایند.

بدنه ی شوفاژها و رادیاتورها به دلیل حرارت بیش از اندازه داغ  می شود و در صورت بی احتیاطی کودکان و برخوردشان به آن ایجاد سوختگی می شود اما این مشکل با خرید کاور رادیاتور حل می شود.  کاورهای رادیاتور همانند یک لایه عایق عمل می کنند و مانع چنین حوادثی می شوند

انواع مدل های دیگر کاور رادیاتور


کاور چوبی همانطور که از اسمش مشخص است تماما از چوب طبیعی طراحی و ساخته شده است و به همین علت دارای قیمت بسیار بالایی است. کاور چوبی برای سبک کلاسیک استفاده می شود. طراحان برای ارتقای جنبه ی زیبایی این کاور از رنگ های گیاهی استفاده می کنند. این رنگ های گیاهی هم موجب زیباتر شدن کاور می شوند و هم مقاومت چوب را در مقابل نفوذ حشرات افزایش می دهند. البته کاورهای فلزی برای آن دسته از افرادی که در منزل کودک دارند مناسب نیست چرا که کاورهای فلزی هم گرما را از خود انتقال داده و داغ می شوند. برای آن دسته از افرادی که در منزل کودک دارند مدل های دیگر کاور رادیاتور از جنس فلز  پیشنهاد می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

کاور های ام دی اف با بهترین قیمت


کاور رادیاتور ام دی اف را می توان در هر دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده کرد. این مدل کاور در مقایسه با کاور چوبی از قیمت کمتری برخوردار بوده و مقرون به صرفه تر است.کاورهای پارچه ای و نمدی از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی برخوردار هستند و می توان آن ها را با سایر لوازم موجود در منزل ست نمود. این کاورها سبک وزن بوده و به آسانی می توان آن ها را جابه جا کرد. برخی از کاورهای پارچه ای و نمدی دارای طرح های بسیار جالب و همچنین شخصیت های کارتونی محبوب کودکان هستند و می توان از آن ها برای پوشش رادیاتور اتاق کودک استفاده کرد. کاورهای پارچه ای و نمدی هر دو قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدل ها دارند.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی