قیمت لمینت دندان در مشهد

 

قیمت روز لمینت دندان چقدر است

قیمت لمینت دندان در مشهد  متغیر حساب شده و به موارد مختلفی بستگی دارند سپیدنت مرجع دندانپزشکی به شما عزیزان در این زمینه کمک رسانی می کند تا با انوع تعرفه های دندان آشنا شوید. وضعیت دندان ها، تعداد  دندان های بیمار، دستمزد دندانپزشک، مکانی که کلینیک در آن جا قرار دارد  و همچنین کیفیت لمینت سرامیکی به کار رفته و نوع پوشش آن   همگی جزو عواملی می باشند که در قیمت لمینت دندان در مشهد  تاثیرگذار هستند. از آنجایی که لمینت مستقیما بر روی زیبایی لبخند افراد تاثیرگذار هستند،  بهتر می باشد که حتما در انتخاب دندان پزشک دقت کنید چرا که یک دندان پزشک باتجربه و با مهارت پس از برسی کردن وضعیت دندان های بیمار بهترین نوع لمینت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد و با داشتن دانش کافی آن ها را بر روی دندان ها نصب می کند. در ادامه ی این بحث قرار است در خصوص برخی از انواع لمینت های سرامیکی برای شما عزیزان مطالبی را شرح دهیم:

لمینت زیرکنیا، نوعی لمینت سرامیکی

ساختار اصلی  این لمینت های سرامیکی  اکسید زیرکونیوم بوده که دارای قیمت مناسبی نیز هست. لمینت زیرکونیا از استحکام و مقاومت مناسبی برخوردار بوده به این دلیل که  از هیچ عنصر  شیشه ای در آن به کار برده نشده است.  خاصیت شکنندگی لمینت زیرکونیا  بسیار پایین  است و در هنگام نصب باید به آن توجه ویژه ای داشت. قیمت لمینت دندان در مشهد در ساخت لمینت سرامیکی زیرکونیا از عنصرهایی از جنس شیشه استفاده می کنند و به همین دلیل از لحاظ مقاومت و استحکام در سطح پایین تری قرار داشته اند، شفافیت و زیبایی لمینت های زیرکونیا بالا بوده و از این بابت طرفداران زیادی پیدا کرده است.  برای بالا بردن مقاومت باید این لمینت سرامیکی به خوبی با دندان پیوند خورده تا بدین ترتیب میزان شکنندگی آن کاهش یابد.

توضیح لمینت  IPS EMAX

لینت های ایمکس استحکام و مقاومت بسیار زیادی داشته  و قادر می باشند که فشار بالایی را بدون آسیب دیدن به دندان تحمل کنند. برای ساخت لمینت IPS EMAX  از ترکیب دی سیلیکات استفاده کرده که در صنایع مختلف دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرند. دی سیلیکات همان عنصری است که در ساخت شیشه ها نیز از آن استفاده می کند. استفاده از این عنصر موجب افزایش شفافیت لمینت می گردد. وجود عنصر سرامیک در این لمنیت باعث  استحکام لمینت را تا حد بسیاری بالا می گردد.

تعرفه قیمت لمینت دندان در مشهد

لمینت لومینیرز نوع دیگری از لمینت های سرامیکی بوده که دارای طرفداران زیادی در داخل کشور و کشورهای خارجی می باشند.  این لمینت از ضخمت بسیار کمی برخوردار بوده و به همین علت همانند لمینت گلس برای نصب روی دندان ها نیازی به تراشیدن مینای دندان نیازی نبوده و نوع رنگ پوشش آن ها با توجه به دندان های بیمار تعیین می گردد. این لمینت سرامیکی سپیدنت ضخامتی به اندازه ی یک لنز چشمی داشته و بسیار زیبا دارای ظاهر زیبایی هستند.  استفاده از این لمینت کلیه عیوب ظاهری دندان ها را پوشانده و باعث شفافیت بالای دندان ها می گردد. لمینت ایمکس نیز به دلیل ضخامت کم بدون  تراشیدن مینای دندان راه امدازی می گردند.  سپیدنت در آشنایی این لمینت ها به کمک شایانی داشته است.  لمینت ایمکس ماندگاری و طول عمر بالایی برخورداربوده ، هچنین شکل ظاهری نیز در مقایسه با سایر لمینت ها زیباتر و جذاب تر می باشد. این لمینت ها دارای قیمت مناسبی نیز هستند. لازم به ذکر می باشد. که این نوع لمینت دارای شفافیت بسیار مناسبی بوده  به نحوی که مشابهت بسیار زیادی به مینای دندان طبیعی انسان داشته و کاملا طبیعی جلوه می دهد.  امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مطالبی مفید و کاربردی را درباره انواع لمینت های سرامیکی به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی