کاور شوفاژ در اهواز

 کاور شوفاژ در اهواز : در حال حاضر اهمیت زیبایی دکوراسیون منزل افزایش یافته است و طراحان داخلی امروزه بیش از پیش به جزئیات به ظاهر بی اهمیت توجه می کنند. یکی از این جزئیات ظاهر شوفاژها و رادیاتورها در منزل است که تاثیرات منفی بر روی جنبه ی زیبایی فضای داخلی منزل گذاشته است.

همانطور که می دانید شوفاژها و رادیاتورها در حال حاضر مهم ترین وسایل گرمایشی منازل محسوب شده اند و در واقع در کمتر خانه ای شاهد بخاری هستیم. بنابراین شوفاژها و رادیاتورها تقریبا عضوی ثابت از منازل هستند که در قسمت های مختلف همچون اتاق خواب و پذیرایی به چشم می خورند. این تجهیزات گرمایشی علی الرغم کاربردی بودنشان به علت ظاهر زشتی که دارند بر روی جنبه ی زیبایی فضای داخلی منزل تاثیرات منفی گذاشته اند. از آنجایی که امکان حذف و یا جایه جایی این تجهیزات وجود ندارد ایده ی تولید کاورهای شوفاژ در ذهن افراد خطور پیدا کرد و امروزه انواع و اقسام کاورهای شوفاژ را می توانید در بازار ببینید. در ادامه ی مطلب قصد داریم انواع مدل های کاور شوفاژ را بررسی کنیم:

کاور های وودتک از جنس چوب

 

کاورهای شوفاژ جزو محبوب ترین مدل های کاور هستند. همانطور که می دانید عنصر اصلی و کلیدی در سبک کلاسیک چوب است و به همین علت این مدل از کاورها برای استفاده در سبک کلاسیک  گزینه ی خوبی به حساب می آیند. این کاورها از چوب های طبیعی طراحی و ساخته شده اند و به همین علت در مقایسه با کاورهای دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند. کاورهای چوبی علاوه بر اینکه به لحاظ زیبایی ظاهری برتری قابل توجهی نسبت به دیگر انواع کاور های شوفاژ دارند از نقطه نظرهای دیگری همچون متنوع بودن در طرح و رنگ،  ماندگاری و دوام بالا و همچنین وزن کم نسبت به جنس های دیگر اولویت پیدا می کنند.

کاور شوفاژ از جنس ام دی اف

 

همانطور که گفتیم کاورهای چوبی قیمت بسیار بالایی دارند اما کاورهای ام دی اف به دلیل آنکه از چوب مصنوعی طراحی شده اند از لحاظ قیمتی در سطح پایین تری قرار دارند. کاورهای ام دی اف همچون کاورهای چوبی برای استفاده در سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند.

کاور شوفاژ از جنس پارچه

 

کاورهای پارچه ای نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و دلیلش هم این است که این کاورهای شوفاژ  از تنوع رنگ و طح بسیار زیادی برخوردار هستند و تقریبا می توان گفت که تمامی سلایق را پوشش می دهند. مزیت دیگر این مدل از کاورها ارزان قیمت بودن و سبک وزن بودنشان است. به علت مطلب بودن قیمت تمامی افراد قادر به خریداری آن می باشند و به دلیل سبک وزن بودن به راحتی می توان آن ها را جابه جا نمود.

کاور های رادیاتور از جنس نمد

 

نمد نوعی از منسوجات است که به وسیله ی رطوبت، حرارت و پرس‌ کردن الیاف به هم ساخته می شود. نمد در مقایسه با پارچه از ضخمت بیشتری برخوردار است. کاورهای شوفاژ نمدی همچون کاورهای پارچه ای از رنگ بندی های بسیار زیادی برخوردار هستند و به آسانی می توان یک کاور شوفاژ متناسب با دکوراسیون داخلی تهیه نمود.

کاور شوفاژ فلزی

 

از دیگر متریال پرمصرف در طراحی و ساخت کاورهای ضوفاژ فلز است. کاورهای فلزی از کاورهای چوبی ارزان قیمت تر می باشند. این کاورها برای سبک مدرن مناسب هستند. تولیدکنندگان برای ارتقای جنبه ی زیبایی این کاورا از رنگ های پودری مقاوم استفاده می نمایند. از معایب این مدل از کاورها داغ شدن بیش از حد بدنه ی آن ها می باشد.

خرید کاور شوفاژ در اهواز

برای خرید کاور شوفاژ در اهواز می توانید به انواع فروشگاه های عرضه کننده ی این محصولات دکوراتیو مراجعه نمایید و علاوه بر آن امکان خرید به شکل آنلاین نیز برای آن دسته افرادی که امکان مراجعه حضوری را ندارند میسر می باشد. برای آنکه خریدی رضایت بخش داشته باشید حتما از قبل سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر بگیرید تا یک کاورهای شوفاژ  متناسب با آن خریداری نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی