کاور شوفاژ در خراسان رضوی

 کاور شوفاژ در خراسان رضوی : شوفاژها و رادیاتورها مهم ترین تجهیزات گرمایشی در منزل به حساب می آیند. این تجهیزات گرمایشی علی الرغم کاربردی بودنشان به دلیل ظاهر نازیبایی که دارند تاثیرات بسیار منفی بر روی دکور منزل می گذارند. شوفاژها و رادیاتورها در منازل کوچک و کم وسعت بیشتر به چشم می آیند و زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار می دهند.

علاوه بر بحث زیبایی چنانچه شوفاژها در مسیر رفت و آمد باشند باید بسیار مراقب کودکان بود که به آن ها برخوردی نداشته باشند. یکی از اقداماتی که می توان در راستای بهبود و ارتقای جنبه ی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نمود تهیه ی یک کاور شوفاژ است. با توجه به گوناگونی سلایق و بودجه ی افراد تولیدکنندگان کاورهای شوفاژ تنوع طرح و رنگ بسیاری را در کاورها اعمال نموده اند. در ادامه ی مطلب انواع مدل های کاور شوفاژ و رادیاتور را بررسی خواهیم نمود:

کاور آینه ای

 

کاور شوفاژ آینه ای جزو جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار است که طرفداران بسیاری دارد. این کاورها از آینه های رنگی طراحی و ساخته شده اند و به طور کلی از زیبایی فوق العاده و چشم گیری برخوردار هستند.

سبک کلاسیک کاورهای چوبی

 

همانطور که می دانید  سبک کلاسیک از جمله سبک های پرطرفدار و محبوب دکوراسیون داخلی است که گرما بخش دکوراسیون داخلی می باشد.  حس آرامش و اطمینان خاطر را در منزل به ارمغان می آورد. عنصر اصلی در سبک های مدرن و کلاسیک است و به همین علت می توان گفت که کاورهای چوبی برای استفاده در سبک کلاسیک گزینه ی بسیار خوبی می باشند. کاورهای چوبی را از چوب های طبیعی طراحی می نمایند و برای رنگ آمیزی آن ها از رنگ های گیاهی استفاده می کنند.

این رنگ های گیاهی ماندگاری و عمر کاورهای شوفاژ را افزایش می دهند و مانع نفوذ حشرات موذی به درون چوب می شوند. کاورهای چوبی در مقایسه با سایر مدل ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کاور های ام دی اف در رنگ های بسیار متنوعی موجود می باشند و وزن سبک تری دارند  و در همه نوع سبک های مدرن و کلاسیک به راحتی تطبیق پیدا می کنند. کاورهای ام دی اف از کاورهای چوبی ارزان قیمت تر هستند.

کاور پارچه ای و نمدی با بهترین کیفیت

پارچه جزو متریال های مقاوم در برابر حرارت و گرما است و به همین دلیل تولیدکنندگان از آن برای طراحی کاور شوفاژ استفاده می نمایند. کاورهای پارچه ای به دلایل گوناگونی همچون تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد وزن بسیار کم، هزینه ی پایین و قابلیت نصب آسان،  بسیار محبوب و پرفروش هستند. به علت برخورداری از رنگ های جذاب می توان از آن ها برای پوشش شوفاژ داخل اتاق خواب کودکان استفاده نمود. برخی از کاورهای پارچه ای دارای شخصیت های کارتونی محبوب کودکان هستند که استفاده از آن ها با روحیات کودکان سازگار است. نمد در مقایسه با پارچه مقاومت بیشتری دارد. کاورهای نمدی همچون کاورهای پارچه ای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارند و برای پوشاندن شوفاژ اتاق خواب کودکان مناسب هستند

کاورهای فلزی جزو کاورهای ارزان قیمت هستند که به طور معمول در سبک های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه ی این کاورها به دلیل حرارت و گرما بیش از اندازه داغ می شود و به همین علت برای اتاق خواب کودکان نمی توان از کاور فلزی استفاده کرد چرا که در صورت برخورد کودک با آن سوختگی ایجاد می شود.

 

خرید کاور شوفاژ در خراسان رضوی

 

برای خرید کاور شوفاژ در خراسان رضوی می توانید به مراکز عرضه کننده این محصولات دکوراتیو مراجعه نمایید و در صورتی که امکان مراجعه حضوری برایتان میسر نیست می توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت خرید خود را انجام دهید. کاور های شوفاژ در صورتی که در مراحل خرید آنلاین با مشکلی مواجهه شدید می توانید به کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

اسکیس معماری داخلی