چوب کلاسیک در همدان

 چوب کلاسیک در همدان : مواد بسیاری در طبیعت وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آن چوب می باشد که انواع و اقسام گوناگونی دارد. چوب امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. طراحان و معماران داخلی به دلیل آنکه این متریال از قابلیت برش کاری، سمباده زنی، خراطی، پردازش و رنگ آمیزی برخوردار است از آن در طراحی دکوراسیون داخلی بهره می برند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در صنعت چوب های کلاسیک وود تک و ساخت لوازم چوبی فعالیت می کنید ادامه ی مطلب را از دست ندهید:

چوب اکومه


چوب اکومه بیشتر در کشورهای گابن و هند وجود دارد. رنگ بافت درون این چوب های طبیعی صورتی و قهوه ای روشن است. چوب اکومه جزو آن دسته از چوب هایی است که زیبایی و جذابیت فوق العاده بالایی دارد. از این چوب برای ساخت کابینت و روکش درب و… استفاده می شود. علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی نیز بسیار پرکاربرد است.


چوب گردو


چوب گردو جزو چوب های گران قیمت محسوب می شود. این چوب های کلاسیک دارای بافتی ریز بوده و به رنگ قهوه ای تیره است. چوب گردو بسیار مقاوم است و به صورت کلی از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. از این چوب برای ساخت اشیاء دکوراتیو، ابزارآلات موسیقی، روکش درب و … استفاده می کنند.


چوب بلوط


چوب بلوط عمر بسیار طولانی دارد. این چوب استحکام و مقاومت بسیار خوبی دارد و علاوه بر آن امکان رشد حشرات موذی و همچنین قارچ ها در آن وجود ندارد. چوب طبیعی بلوط در رنگ های قهوه ای روشن تا تیره در طبیعت وجود دارد. از این چوب کلاسیک  در صنعت مبلمان، ساخت کفپوش، طراحی کابینت، ساخت انواع قفسه و … به وفور استفاده می شود.


چوب راش


چوب راش جزو چوب های نیمه سنگین محسوب می شود و در رنگ های کرمی و قرمز وجود دارد. از چوب راش در صنعت مبل سازی و ساخت درب و پنجره استفاده می شود. این چوب نیز مقاوت و استحکام خوبی دارد و به راحتی فرسوده نمی شود.


چوب ساج


چوب ساج بیشتر در هندوستان و اندوزی یافت می شود. به دلیل آنکه این چوب روغنی است در برابر پوسیدگی مقاوم تر است. چوب ساج جزو چوب های سنگین وزن می باشد و در رنگ های ثهوه ای طلایی و روشن و قهوه ای تیره در طبیعت وجود دارد. از این چوب در دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شود و مورد توجه طراحان است.


چوب روسی


چوب روسی درست همانگونه از اسمش نمایان است از کشور روسیه وارد می شود. این چوب از درخت های کاج روسیه تهیه و وارد کشور می شود. از این چوب برای طراحی انواع کابینت و پارکت و همچنین سقف های دکوراتیو استفاده می کنند. نکته ی قابل توجه آنکه این چوب از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار بوده و بافت آن بسیار نرم است. چوب روسی به رنگ سفید است و به همین علت برای استفاده در محوطه و نمای ساختمان نیز گزینه ی مناسبی می باشد. از ویژگی های بارز این چوب می توان به مواردی همچون قابلیت سمباده کاری، وزن سبک، عدم وجود منافذ صمغی، واکشیدگی ناچیز، قابلیت پیچ خودی و … اشاره کرد.

خرید چوب کلاسیک در همدان


برای خرید چوب کلاسیک در همدان می توانید به نجاری های نزدیک منطقه ی سکونت خود مراجعه کنید اما اگر یک تولیدکننده محصولات و لوازم چوبی هستید و به حجم زیادی چوب نیاز دارید باد به مراکز فروش چوب مراجعه کنید. در حین خرید چوب باید به میزان رطوبت آن توجه بسیاری کنید. چوب هایی که درصد رطوبتشان بالاست برای کارهای رزینی مناسب نیستند. در صورت خریداری چوب های رطوبت دار باید بعدها هزینه ای را بابت خشک کردن آن بپردازید چرا که مشکلاتی را برایتان به وجود می آورد.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی