سقف حیاط خلوت جهان نورگیر

سقف حیاط خلوت ؟ از گذشته همواره افراد در این اندیشه بودند که برای منازل خود یک فضایی به عنوان حیاط خلوت کوچک داشته باشند که از این فضا برای استراحت کردن، غذا خوردن و....استفاده نمایند.مهم ترین ویژگی چنین فضایی، نورگیر بودن آن میباشد به گونه ای که هم روشنایی زیادی داشته وهم زیبایی و جلوه ی خاصی به این فضا ببخشد وهم اینکه بتوان گیاهان مختلف را در آن کشت نمود . پاسیو )Patio )در واقع همان حیاط خلوت و یا یک گلخانه کوچک درون ساختمانی میباشد که میتواند فضای بسیار دلنشین و لذت بخشی را ایجاد نماید .

 البته الزم به ذکر است که بگوییم پاسیو یا همان حیاط خلوت فقط مختص به فضای آپارتمان نمیباشد و حتی در خانه های ویالیی هم میتوان بخش کوچکی را در بیرون از منزل به عنوان پاسیو در نظر گرفت و آن را با کمی ساخت و ساز وطراحی به عنوان یک محیط کاربردی و زیبا و دلنشین طراحی کرد. حیاط خلوت چه مزایایی دارد؟ شما با طراحی چنین فضایی برای منزلتان در واقع یک گلخانه کوچک را مطابق با میل و سلیقه خود در اختیار دارید .در این محیط می توانید گیاهانی را که به آنها عالقه دارید ، در این فضا و درگلدانهای متنوع کاشت نموده و حیاط خلوت را شبیه به یک گلخانه خانگی دربیاورید. حیاط خلوت درواقع یک فضای بسیار دنج و آرام و را در اختیارتان قرار می دهد تا هر زمان که از شلوغی شهر و روزگارتان خسته شدید، به ان فضا سر زده و با خوردن یکفنجان قهوه خستگی خود را رفع نمایید. سقف حیاط خلوت اگردر منزلتان یک بالکن بزرگ وتقریبا بال استفاده دارید و می خواهید با یک پوشش مناسب، آن را به یک فضای دلچسب و آزاد تبدیل نمایید به نصب سقف حیاط خلوت  اتوماتیک فکر کنید . سقف حیاط خلوت حیاط خلوت جزو یکی از سازه های الکچری و مدرن میباشد که برای بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد .

امروزه به دلیل رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی و همچنین کمبود فضا در ساختمان های شهری، زندگی را تا حدی کسل کننده کرده است زیرا در فضاهای بسته اپارتمانی هیچ رنگی از محیط بیرون در اختیار وجود ندارد و عالوه بر این امکان استفاده از تمامی فضای منزل برای هر خانواده یک دغدغه محسوب میشود . به همین علت سازندگان سعی کرده اند با طراحی های جدید خود اینگونه مشکالت را برطرف نمایند.  سقف حیاط خلوت در اشکال و رنگ های مختلف ی در بازار وجود دارد و طرفداران زیادی رابه سمت خود کشانده است . عالوه بر بالکن، سقف حیاط خلوت یکی از بهترین موارد برای فضاهای های باز مثل استخر ها، کافی شاپ ها و حتی رستوران ها میباشد . نصب این وسیله به عنوان یک پوشش می تواند فضا را کاربردی تر و زیباتر کند . کنترل از راه دور به وسیله ریموت هم این امکان راذ برای شما وجود می آورد تا درهر لحظه از شبانه روز که خواستید سقف را باز و بسته نمایید.

انواع سقف حیاط خلوت جهان نورگیر برقی پاسیو سقف برقی متحرک مدل های مختلفی دارد . تنوع سقف حیاط خلوت جهان نورگیر در سایز، طرح، متایر و رنگ آن میباشد . پوسته سقف برقی را از جنس های مختلف ی درست میکنند که شامل موارد زیر است: سقف حیاط خلوت جهان نورگیر یکی از پوشش های سقف برقی متحرک ، پوشش فلزی میباشد . پوسته فلزی جزو یکی از بادوام ترین پوشش ها محسوب می شود . سقف فلزی برای فضاهایی که نیاز به نور خورشید و دید به فضای محیط احساس نمی شود، بسیارمناسب میباشد. سقف پلی کربنات سقف برقی از جنس پلی کربنات یکی از سازه های محبوب است که وظیفه ی آن محافظت از محدوده پوشش خود می باشد . یکی از ویژگی های سقف برقی پلی کربنات این است که به شما این امکان را میدهد که به آسانی ازمنظره باال دید داشته باشید و نور خورشید را دریافت نمایید سقف حیاط خلوت جهان نورگیر شیشه ای این نوع پوشش از جذابیت فوق العاده ای برخوردار میباشد . عالوه بر زیبایی و داشتن دید به محیط اطراف، فضا را از گرد و خاک و بارندگی ایمن میکند . سقف شیشه ای دارای امنیت بسیار باالیی میباشد و در اکثرمعماری های مدرن و ساختمان های لوکس استفاده میشود. عالوه بر این سقف حیاط خلوت شیشه ای عایق هوا و رطوبت هم می باشد و امکان استفاده از آن در اغلب شرایط اب وهوایی و جو محیطی مقدور است . سقف حیاط خلوت شیشه ای در مصرف انرژی به علت عدم حذف نور طبیعی ساختمان، نقش موثری را داراست.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی