سقف پاسیو در بهبهان

سقف پاسیو در بهبهان، دارای استانداردهای لازم می باشد، این نورگیرها معمولا دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشد.  از محصولات اصلی شرکت جهان نورگیر بوده که با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می کند. کیفیت بالا به موارد مختلفی بستگی دارد که جهان نورگیر همه آن ها را در ساخت نورگیرهای پاسیو رعایت کرده است. نورگیرهای ما نسبت به نورگیرهای قدیمی که از جنس شیشه بودند، در مزیت است. در نورگیرهای پاسیو از ورق های شفاف پلی کربنات و اکریلیک استفاده شده است. دلیل استفاده از ورق های اکریلیک بازتاب خوب نور و استفاده از پلی کربنات به دلیل وزن سبک آن می باشد. سقف پاسیو در بهبهان  نور را با شفافیت بالایی به فضای پاسیو انتقال داده و آن را به صورت کامل دریافتمی کند و این به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات و اکریلک در ساختار آن ها می باشد.  این ورق ها تنوع سایز داشته و برای راه اندازی نورگیرهای سقفی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی استفاده از نورگیرهای پاسیو می باشد. از سقف پاسیوبرای مکان هایی چون طبقات همکف، وید مراکز تجاری و فضای حیاط خلوت استفاده می کنند. 


 سقف پاسیو در بهبهان به گونه ای ساخت می شوند که در شرایط آب و هوایی مختلف از خود مقاومت خوبی نشان می دهند از پایه های فایبرگلاس برای ایجاد مقاومت کافی در این نورگیرها استفاده می شود. برای پوشش نورگیرها از ورق های شفافی چون پلی کربنات و اکریلک استفاده می کنند که دارای خواص مکانیکی زیادی هستند. با استفاده از نورگیرهای پاسیو می توانید بهره کاملی از نور خورشید داشته باشید و  مصرف انرژی را به حداقل برسانید. استفاده از این ورق ها باعث طوبل عمر بالای این نورگیرها شده است. سقف پاسیو هم می تواند با انواع ورق های پلی کربنات راه اندازی شود و هم می توان از ورق های اکرلیک برای ساخت آن ها بهره برد. هر دو ورق استفاده شده دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. پوشش پاسیو پلی کربنات معمولا نسبت به نورگیرهای حبابی اکریلیک ارزان تر بوده و ماندگاری بیشتری دارند. هر ساختمان می تواند فضاهای مختلفی برای نورگیر داشته باشد. با توجه به این کاربری میزان بهره بری از نور خورشید در ساختمان های مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

 

 سقف پاسیو در بهبهان دارای قیمت گزافی نبوده و ساخت آن ها به گونه است که از وزن سبکی برخوردار می شوند. وزن کم آن ها به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات نیز می باشد. نورگیرهای پاسیو علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی از نظر ساخت هستند. این مزیت قابلیت نورگیرهای سقفی سبب شده است تا مشتریان زیادی به این نورگیرها جذب شوند.  یکی از عواملی که در تعیین قیمت دهی به آن ها مهم می باشد، نوع طرح اجرایی برای آن ها است. مشتریان با توجه به دیزاین خود بهترین سقف را انتخاب کنند. دومین عاملی که می تواند در قیمت نورگیرها موثر باشد، نوع متریال استفاده شده برای راه اندازی آن ها است.  کارشناسان فنی برای راه اندازی نورگیرها باید از محل اجرای پروژه بازدید نمایند تا ابعاد درستی از نورگیر به دست بیاید نورگیرهای ما همچنین عایق مناسبی در برابر نفوذ حرارت و برودت محسوب می گردد. جهان نورگیر دست مشتریان را برای انتخاب بهترین سقف پاسیو باز نگه داشته است.  از این نورگیر ها بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که به نور زیادی نیاز دارند. شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر داشته باشید. همچنین تیم مشاوران ما می توانند به شما عزیزان در این زمینه مشاوره دهند. این نورگیرها همچنین دارای آب بندی کامل هستند. این نورگیرها همچنین دارای امکانات قابل توجه ای نیز می باشند.


Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی