سقف پاسیو در قدس

سقف پاسیو در قدس از محصولات ویژه شرکت جهان نورگیر بوده که با بهترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت به شما مشتریان قدر شناس ارائه می گردد. پس از سال ها تجربه کاری توانسته ایم برند خود را در میان تولیدکندگان بزرگ در این حوزه ساخ و ساز قرار دهد. قیمت ارزان و کیفیت بالای محصولات شاخصه اصلی مجموعه ما محسوب شده است. سقف پاسیو در قدس این قابلیت را داشته تا نور را با شفافیت بالایی به فضای پاسیو انتقال داده و آن را به صورت کامل دریافت کند. نورگیرهای ما نسبت به نورگیرهای قدیمی که از جنس شیشه بودند، در مزیت است. سقف پاسیو در قدس راه اندازی آسانی داشته و بسیار سخت و طاقت فرسا نمی باشد. جهان نورگیر می تواند برای راه اندازی نورگیرهای سقفی برای شما نصابان حرفه ای ارسال کند. از ورق های شفاف پلی کربنات و اکریلیک استفاده شده است. دلیل استفاده از ورق های اکریلیک بازتاب خوب نور و استفاده از پلی کربنات به دلیل وزن سبک آن می باشد. یکی از نکات مثبت در دکوراسیون داخلی استفاده از نورگیرهای پاسیو می باشد. از سقف پاسیو برای مکان هایی چون طبقات همکف، وید مراکز تجاری و فضای حیاط خلوت استفاده می کنند. سقف پاسیو، سقف نورگیر و سقف پلی کربنات با فناوری بالایی ساخته شده که دارای خواص قابل توجه نسبت به سقف های قدیمی هستند. 


سقف پاسیو در قدس همانطور که از اسمش پیداست برای مکان هایی چون پاسیو و حیاط خلوت گزینه مناسبی به شمار می رود. سقف پاسیو در قدس به گونه ای ساخته شده که در شرایط آب و هوایی مختلف مثلا در هنگام باران آمدن از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. برای پوشش نورگیرها از ورق های شفافی چون پلی کربنات و اکریلک استفاده می کنند که دارای خواص مکانیکی زیادی هستند. از پایه های فایبرگلاس برای ایجاد مقاومت کافی در این نورگیرها استفاده می شود.  استفاده از این ورق ها باعث ماندگاری بالایی این نورگیرها شده است. سقف پاسیو در قدس می تواند با انواع ورق های پلی کربنات راه اندازی شود. این ورق ها با سایزهای مختلف در صنعت تولید می شوند و برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند.  هر دو ورق استفاده شده دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. هر ساختمان می تواند فضاهای مختلفی برای نورگیر داشته باشد. با توجه به این کاربری میزان بهره بری از نور خورشید در ساختمان های مختلف می تواند متفاوت باشد. برای نورگیرهای سقفی چون سقف حیاط خلوت شکلهای متفاوتی چون مربعی، مستطیلی، مخروطی و بیضوی در نظر می گیرند که می توانید بر اساس نظر شخصی و دکوراسیون منزل خود از هریک از این شکل ها استفاده کنید. معمولا نورگیرهای آماده پاسیو در این قالب ها راه اندازی می شوند. به پوشش حبابی نورگیرهای سقفی، نورگیرهای کوپل نیز می گویند.


 سقف پاسیو در قدس دارای طول عمر بالا و هزینه کم بوده، زیرا وررق های پلی کربنات و اکریلیک دارای قیمت زیادی نبوده و در صنعت برای بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای این نورگیرها تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. نورگیرهای پاسیو علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی از نظر ساخت هستند. مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرند. یکی از عواملی که در تعیین قیمت دهی به آن ها مهم می باشد، نوع طرح اجرایی برای آن ها است. دومین عاملی که می تواند در قیمت نورگیرها موثر باشد. کارشناسان فنی برای راه اندازی نورگیرها باید از محل اجرای پروژه بازدید نمایند تا ابعاد درستی از نورگیر به دست بیاید نورگیرهای ما همچنین عایق بسیار مناسبی در برابر نفوذ حرارت و برودت محسوب می گردد. این مزیت ویژه آن ها سبب شده است تا مشتریان زیادی به این نورگیرها جذب شوند. جهان نورگیر دست مشتریان را برای انتخاب بهترین سقف پاسیو باز نگه داشته است. 

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی