سقف حیاط خلوت در لالان

سقف حیاط خلوت در لالان به صورت قسطی نیزدر مجموعه جهان نورگیر به فروش می رسد. سقف حیاط خلوت در لالان دارای ضمانت نامه بین المللی بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد. پوشش نورگیر حیاط خلوت نور را به صورت کامل به فضای حیاط خلوت بازتاب کرده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار تاثیر گذار است. تنوع رنگ در سقف حیاط خلوت طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. مزیت نورگیر های سقفی ما این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون نمای داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

       

معمولا برای پوشش نورگیر سقف حیاط خلوت برای فضای پاسیو از انواع ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند. پوشش حبابی سقف حیاط خلوت یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها به کار می روند. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک پوشش سقف حیاط خلوت از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. مدلهایی که برای آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی،کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک در استفاده می کنند. سقف حیاط خلوت در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. با توجه به قابیلت عایق بودن این نورگیرها در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف حیاط خلوت باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف حیاط خلوت علاوه بر استحکام بالا دارای وزن بسیار کمی هستند. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو می تواند احیا کننده این موضوع برای فضای پاسیو باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.

Comments

Popular posts from this blog

سقف پاسیو جهان نورگیر

کاور شوفاژ در خراسان رضوی

اسکیس معماری داخلی